Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

ερωτικό γραμμα που δεν στάλθηκε ποτέ...

Ενα ερωτικο γραμμα που δεν σταλθηκε
ποτε

Σε σκεφτομαι. Σε σκεφτομαι συνεχεια.
Σε μυριζω στις σκεψεις μου. Σε μυριζω
στις σκεψεις συνεχεια.
Σε βλεπω
μπροστα μου. Σε καθε γωνια του σπιτιου,
της φωλιας μας. Συνεχεια.

Μενω αμιλητος, ωρες ατελειωτες.
Συνεχεια.
Σιωπαινω στη στιγμη που σε
νιωθω μπροστα μου. Συνεχεια.
Στις γωνιες που σε συνηθισα να με κοιταζεις.
Ακουω τα χαμογελα που μου λυτρωναν την
ψυχη. Συνεχεια, τα ακουω.
Που τα ηθελα
μονο για μενα. Λαθος. Λαθη. Συνεχεια.

Ποσο πολυ μου λειπεις. Συνεχεια.
Ασταματητα.

Ολα ειναι αλλιως.
Διαφορετικα. Δεν μου αρεσουν. Δεν
προσαρμοζομαι. Αποφευγω τα καινουργια.
Συνεχεια.
Αποφευγω τα καινουργια για να σε νιωθω παντου. Συνεχεια. 
Ακουω τη φωνη σου, παντου. Συνεχεια. 
Ο νους μου αποφευγει το τωρα. Συνεχεια. 
Συνεχεια σναζητω την αγκαλια σου σαν μωρο. Κλαιω 
σαν μωρο. Κλαιω πλεον σαν ανθρωπος.
Συνεχεια. Κλαιω σαν ανθρωπος συνεχεια.

Μεγαλωσα ξαφνικα. Και μετανοιωνω για
αυτα που εκανα. Λυπαμαι για αυτα που
δεν εκανα. Με σκοτωνουν αυτα που δεν θα
κανω ποτε. Συνεχεια.

Σαγαπω, συνεχεια. Για παντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: