Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

λίγο πριν την "λήξη"

λίγο πριν την λήξη λοιπόν...
πάει και αυτός ο χρόνος, γέρε χρόνε φύγε τώρα κλπ...
φέτος λοιπόν, δεν πολυ κατάλαβα τέλικα τι έγινε.
και αυτό γιατί το δικό μου 2008 κύλησε όπως οι άλλοι ήθελαν και όχι όπως ήθελα εγώ.
ελάχιστες έως καμία από τις επιθυμίες μου πραγματοποιήθηκαν. οι δε στόχοι, ήταν άστοχες υποσχέσεις που είχα θέσει στον εαυτό μου με εξαίρεση την ενασχόληση μου τη μουσική και το χορό.
μέχρι τώρα όταν τελείωνε η κάθε "άλλη" χρονιά ένιωθα πως είχε περάσει από πάνω μου μια ολόκληρη δεκαετία... (λες για αυτο να άσπρισα γρήγορα?)
φέτος απλά ένιωσα να περνάει ένας ολόκληρος χρόνος και μόνο αυτό.

το περίεργο είναι ότι συνεχίζω να νιώθω αυτή την νιρβάνα της αυτο καταστολής και αυτό συστολής της ανησυχίας μου για τον κόσμο και ότι τον περιβάλλει.

όμως βλέπω κάποια μικρά φωτεινά σημάδια ενδείξης . . .
ελπίζω να είναι προς τη σωστή καυεύθυνση...

άντε καλή χρονιά να χουμε
(η πλάκα είναι ότι έχω την παραίσθηση ότι έρχεται το 2010 κι όχι το 2009.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: