Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Σύντομο βιoς, από τότε έως την έως τώρα στιγμή της ζωή μου.

Τι θυμάμαι...και τι δεν πρέπει να θυμάμαι.
Εχω περάσει «μέσα» από ένα τζάμι, είχα βάλει μία ψόφια κατσαρίδα στο παπούτσι της μικρής που μου άρεσε, πάντα στρίμωχνα τα κοριτσάκια στις γωνίες και πάντα έτρωγα χαστούκι, δεν ήμουν ποτέ καλός στο ποδόσφαιρο, έκανα συνέχεια σκονάκια και σκαρφιζόμουν τους πιο απίστευτους τρόπους για να μην χρειάζεται να διαβάσω, την έλεγα πάντα στου θεολόγους, πάντα πρόσβαλα τους μαθηματικούς, δεν σεβόμουν τους φιλολόγους, έκανα έρωτα μικρός, τώρα έχω χάσει το νόημα, το μισό χρόνο νόμιζα ότι ήμουν ωραίος, τον άλλο μισό άσχημος, ήμουν χοντρός, ήμουν αδύνατος, τώρα δεν ξέρω τι είμαι, καβάλαγα πάντα μηχανές, τώρα δεν ξέρω τι θέλω, έχω πάει σε 6 κηδείες φίλων, χρόνια φαντασιώνομαι τη δική μου, μεγάλωσα μέσα στα ναρκωτικά χωρίς να τα αγγίξω, τώρα που δεν έχω ερέθισμα πειραματίζομαι, την πρώτη μου πορνοταινία την αγόρασε η πρώτη μου σχέση, έχω κάνει έρωτα με 3 γυναίκες ταυτόχρονα, έχω κάνει έρωτα με δύο γυναίκες την ίδια μέρα, έχω αντέξει μέχρι δέκα οργασμούς, έχω νιώσει γυναίκα να χύνει 32 φορές και να λυποθυμάει, τώρα αναρωτιέμαι τι είναι υδονή, έχω «βρεθεί» περίπου με 90 γυναίκες, μόνο 3 έχω να θυμάμαι, έχω κολυμπήσει δίπλα σε δελφίνια, έχω δει τα σαγόνια του καρχαρία, έχω πηδήξει στο κενό, έχω χάσει τις αισθήσεις μου μέσα στη θάλασσα, έχω ταξιδέψει με παπάκι που είναι έτοιμο να κολήσει, έχω μείνει με ακυβέρνητο jet ski στη μέση του πουθενά, έχω προσπαθήσει να μαχαιρώσω άνθρωπο γιατί πίστευα ότι του άξιζε, έχω σηκώσει χέρι γιατί με πλήγωσαν, έχω φάει ξύλο, έχω ρίξει ξύλο, 5 φορές θα γινόμουν πατέρας, έχω νιώσει ερωτευμένος, έχω νιώσει ότι θα πέθαινα για άνθρωπο, έχω νιώσει ήρωας, έχω νιώσει τεράστιος όταν στα 25 μου "αγόρευσα" σε μεταπτυχιακούς φοιτητές, έχω νιώσει και ξεφτύλα, μου έχουν φορέσει χειροπέδες, με έχει χτυπήσει μπάτσος, έχω βρεθεί σε κελί με νταβαντζή και την πουτάνα του, έχω δει την αδικία, έχω δει ελάχιστη δικαιοσύνη, έχω νιώσει τυχερός, έχω νιώσει και άτυχος, έχω κερδίσει θέσεις και χρήματα που άλλοι θέλουν 5 χρόνια, έχω θάψει τον σκύλο μου, έχω βρεθεί σε μέρη που με κοιτάζανπερίεργα, έχω νιώσει ντροπή, έχω βραβευτεί, έχω βρεθεί και χωρίς δουλειά, έχω νιώσει εγκατάληψη, έχω νιώσει τι σημαίνει να νιώθεις ότι έχεις καποιον γύρω σου, έχω ταξιδέψει μόνος μου, έχω χαθεί χωρίς να μπορώ να μπορώ να ανταλλάξω μια κουβέντα, έχω σκηνοθετήσει στιγμές, έχω υπάρξει αδύναμος, έχω υπάρξει και δυνατός, έχω μπει σε πλούσια σαλόνια, έχω φάει και σε φτωχικές καλύβες, με έχουν εκμεταλευτεί, έχω εκμεταλευτεί, έχω πει ψέματα και έχω ακούσει πολύ περισσότερα, έχω βρεθεί με άντρα που ένιωθε γυναίκα, έχω βρεθεί με γυναίκες που νόμιζουν ότι είναι γυναίκες, έχω ζήσει με τρελό, έχω συνοδεύσει ανθρώπους στο ψυχειατρείο, έχω υψώσει φωνή σε εισαγγελέα, έχω κάνει εισαγγελικό σε άνθρωπο για νοσηλεία, έχω κλέψει, με έχουν κλέψει, πάντα ήμουν πρώτος και από πρώτος πάντα βρισκόμουν τελευταίος, έχω ζηλέψει, με έχουν ζηλέψει, έχω «φάει» την γκόμενα φίλου μου, μου έχουν φάει και τη δική μου, με έχουν πουλήσει, δεν έχω πουλήσει κανέναν, μου χουν γυρίσει την πλάτη και μετά τη γύρισα και γω, έχω παρακαλέσει, αλλά πάντα ένιωθα περήφανος, με έχουν αποκαλέσει παιδί θαύμα ή ταλέντο, με έχουν πει κόπανο, μαλάκα και αλήτη, με έχουν πετάξει έξω από σπίτια, έχω διώξει και γω, έχω κερατώσει όλες μου τις «γκόμενες», εκτός από δύο, με έχουν κερατώσει, δεν έχω φράγκο στην άκρη, έχω ξυπνήσει με δικαστικό κλητήρα έξω από το σπίτι, έχω δει βία, έχω νιώσει βία, έχω ασκήσει βία, έχω σκάσει με το κράνος στην άσφαλτο, έχω ζευγαρωθεί με ρουμάνα στρίπερ, πάντα έμπλεκα, πάντα ξέμπλεκα, νιώθω κάθε χρόνο να αναλογεί σε μια δεκαετία, έχω υπάρξει σπασίκλας με σπυριά, έχω νιώσει όμορφα, έχω νιώσει και πανέμορφα, έχω σπάσει ποτήρι στα μούτρα ενός αντίζηλου, έχω πουλήσει μαγκιά, έχω κρίνει, έχω κριθεί, έχω διεκδικήσει γυναίκα από άλλον άντρα, έχω πει μεγάλα λόγια, έχω ακούσει μεγάλα λόγια, τώρα ακούνε τα τασάκια, κοντεύω τα 30, νιώθω 100, δεν φοβάμαι το θάνατο, έχω βάλει τα κλάματα από τα νεύρα μου, από απογοητεύσεις, από λύπη, έχω παρηγορήσει, με έχουν παρηγορήσει, με έχουν κολλήσει στον τοίχο.
Έχω ζήσει, συνεχίζω να ζω, αλλά δεν ξέρω ποιος είμαι, τι πρέπει να θυμάμαι...και τι δεν πρέπει να θυμάμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: